INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





vrijdag 23 december 2011

magnolia kersthuisje

hallo iedereen

vandaag wil ik mijn magnolia kersthuisje laten zien die ik voor een vriendin had gemaakt.
ik heb gisteren een super mooi zelfgemaakt tasje van der gekregen met leuke hobbyspullen erin.
en zei dus dit huisje van mij
heb veel magnolia stempels gebruikt en stansen
alles is ingekleurd met distress ink dus ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden.
sorry voor de donkere foto´s maar ze zijn sávonds gemaakt.
fijne dagen allemaal alvast !!!






1 opmerking:

Christa zei

Hoi Celine , ik vind je kersthuisje helemaal geweldig !! Wat heb je dat leuk gemaakt voor je vriendin.... Bedankt voor het meedoen bij DML. Fijne feestdagen ! Christa.