INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





woensdag 14 maart 2012

regenboog kaart magnolia

goede morgen iedereen

vandaag wou ik jullie mijn kaartje laten zien die ik gisteren gemaakt hebt toen ik gezellig aan het hobbieeen was met een vriendin van mij.
ik heb haar papier gebruikt dus ik heb werkelijk geen idee van wie die is hahaaha.
verder heb ik wel me eigen stempels gebruikt van de magnolia rainbow collection.
deze zijn ingekleurd met spectrum noir markers , verder heb ik nog een mal van nellie snellen gebruikt waar magnolia in zit.
de bloemen komen bij www.webshopmargo.nl vandaan hier hebben ze echt super mooie bloemen voor een leuke prijs.
verder nog wat perlen pennen gebruikt en dat was het wel zo´n beetje wou niet teveel gebruiken omdat het papier al best druk was.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden


graag wil ik met deze kaart meedoen aan de onderstaande Challenges.

Magnolia licious   - kleuren challenge


1 opmerking:

Unknown zei

Prachtig, heel knap werk!