INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





dinsdag 27 maart 2012

Verjaardags CANDY !!

Hallo iedereen

ik wou vandaag ook nog even iets anders mededelen ik ben 29 april jarig dan wordt ik namelijk 20 !!
en wil daarom graag een Candy weggeven maar hier moeten jullie wel iets voor doen.
namelijk een verjaardagskaart maken en deze naar mij toe opsturen.
omdat ik eigenlijk haast nooit kaartjes krijg met mijn verjaardag zou ik het erg leuk vinden als jullie mij die dus zouden sturen.
natuurlijk geef ik hiervoor een leuke prijs weg maar deze wil ik nog niet gaan verklappen.
je kan mij mailen voor mijn adres op onderstaand e-mail adres

angell_celine@hotmail.com

dus zet onderstaande foto op je blog of in je sidebar en je moet volger van mij zijn om hieraan mee te kunnen doen.
zelf kies ik dan de mooiste kaart uit en deze wint mijn prijs !!


hopelijk doen jullie allemaal mee en win jij wel die leuke candy !!


2 opmerkingen:

Rosina zei

Hoi Celine,
Ik ben hier op je blog gekomen via de magnolia Challenge blog, waar ik ook met regelmaat mee doe, maar op je blog was ik nog niet geweest.
Ik heb je mooie kaartjes en creatie bewonderd en vind ze prachtig.
Ik ben ook volger geworden en zet je candy zodadelijk in mijn sidebar.
Je krijg van mij ook een kaartje en heb je zojuist een mailtje gestuurd voor je adres
En ik hoop dat je veel kaartjes mag krijgen.
Ook ik geef een candy weg voor mijn verjaardag,en vind het ook leuk dat je mee zou doen
groetjes Rosina

jolanda zei

Je krijgt van mij ook een kaartje (ligt al verzend klaar.