INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





woensdag 14 november 2012

magnolia walking in a winter wonderland kaartje

goedemorgen iedereen

vandaag heb ik een kaartje gemaakt vooral in het teken van de winter en daarom alleen maar de kleuren ijsblauw en wit gebruikt.
ik heb verschillende magnolia stempels gebruikt uit de kerst serie van dit jaar en deze verkleind op mijn computer.
de afbeeldingen zijn ingekleurd met distress markers.
laat ik nu eerst maar even beginnen met alle mallen die ik heb gebruikt want het zijn er nogal wat.
de lantaarn is van marianne design, het huisje is van marianne design en  deze heb ik bewerkt met distress ink, de bomen zijn van marianne design en de sneeuwvlokken zijn van marianne design. en de wolk is van magnolia de tekst heb ik gemaakt op de computer.
zelf heb ik nog ijsspegels uitgeknipt en dit op het huisje bewerkt en onder de ramen en als je goed kijkt zie ook nog een klein katje uit het raampje kijken.
ik heb ook nog een martha stewart pons gebruikt voor de blaadjes boven de deur.
verder op de ijssterren nog wat knoopjes gebruikt om het af te werken ze zijn echt de perfecte kleur.
en als laatste komt het papier nog van pion design.
ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden ik vind hem zelf echt super gaaf geworden.




graag wil ik met deze kaart meedoen aan de onderstaande challenges 


winter wonderland 


een kerstboom op je kaart


alles mag 


14 opmerkingen:

jolanda zei

wow wat ziet dit er super mooi uit.

Maris zei

heel erg leuk gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Anne zei

OMG, I am absolutely madly in love with this! What a magnificent project - if you are going to send this to someone, I envy that person!! This is out of this world - so glad you shared it with Midweek Magnolias! :o) xx

Aletta zei

Wat ziet dat er geweldig mooi uit.

Leuk dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

Anoniem zei

What a magical scene, just beautiful, Thanks so much for joining in at Midweek Magnolias
Hugs julie P

Marga50 zei

Wauwwwwww wat mooi gemaakt. Groetjes Marga.

Annemieke zei

Wat een super leuke kaart, zoveel te zien, mooie kleuren en een mooie lay-out. Toppie
groetjes Annemieke

Chantal zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Chantal zei

Hi Celine, ik had net een reactie bij je achtergelaten (maar ook even verwijderd) en je kaart is en blijft echt super en geweldig! Alleen onze wedstrijd is alles mag met een knoop, maar ook de stempels moeten ouder zijn dan een jaar (back in time) en dat zijn deze stempels helaas niet... Misschien wil je nog een keer proberen mee te doen? Lieve groetjes, Chantal

Lozzy zei

love your desgin and the colours its beautiful x

Jolanda Cuper zei

Dat ziet er super uit!
Een erg mooi winter tafereel!
Gezellig dat je meedoet met EKEF!
Groetjes Jolanda

Suzi Mac zei

This is so gorgeous, love the design and all those sweet images. Fabulous work. Thank you for joining us over at Midweek Magnolias. Good luck!
Hugs
Suzi x

Geertje zei

Ik vind hem super geworden!!
Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart Een Feestje.
Groetjes Geertje

Tina Makuc zei

This card is amazing Celine!!
I love how you've created this whole scene..
Great colouring and lovely details..
Thanks for playing with us at Midweek Magnolias..
Hugs, Tina