INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





vrijdag 16 november 2012

whiff of joy sneeuw kaartje

goede avond iedereen

vanavond heb ik een whiff of joy sneeuw kaartje gemaakt hier zie je de afbeelding van whiff of joy ingekleurd met distress markers en de 2 pinguins plezier maken in de sneeuw.
wat heb ik allemaal gebruikt :

het papier is van bo bunny powder mountain ik vind dit echt heel erg mooi winter papier.
ik heb mijn sneeuwpen gebruikt op de afbeelding om het op echt sneeuw te laten lijken.
verder heb ik nog een tekst gebruikt van wie die is weet ik niet.
ook mijn cirkel snijder kwam bij deze kaart mooi van pas als je nog een beetje het rondje kan vinden in de kaart hahaha.
verder afgewerkt met wat bloemen en swirl van magnolia de ijsster is van marianne design en de brad komt uit de hobbywinkel bij ons in de buurt vandaan.
als laatste heb ik nog wat glitter en parels erop gedaan om het kaartje af te maken.

ben benieuwd wat jullie ervan vinden



graag wil ik meedoen aan de onderstaande challenge 


sketch



4 opmerkingen:

Marianne zei

Beeldschoon kaartje is dit.
Liefs, Marianne

marion zei

ahhh wat een schatje met een superlieve stempel, die pinguins hebben het echt naar hun zin op je kaartje :). Superleuk dat je meedoet bij WOJ en heel veel succes. Ik hoop dat je volgende keer ook meedoet. liefs, Marion

jolanda zei

prachtig kaartje met mooi afdrukje

Unknown zei

What a supercute card and so lovely decorated :-)
Thanx for sharing at Whiff of Joy Challenge!
Hugs from Karin :-)