INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





donderdag 19 september 2013

magnolia vintage wedding card

goede avond iedereen

vandaag weer lekker aan het knutselen geweest en heb 2 kaarten gemaakt.

de 1ste kaart die ik jullie wil laten zien is een vintage trouw kaart

de stempel die ik heb gebruikt is van magnolia en komt uit een van de nieuwste series.
deze heb ik ingekleurd met distress markers.
het papier dat ik gebruikt heb is van maja design vind dit echt geweldig mooi papier, t gaat alleen heel hard is al weer bijna op hahaha.
voor de kaart heb ik de go kreate gebruikt, de andere mallen die ik heb gebruikt is van xcut de scalloped oval en van magnolia het hart tag stans.
verder nog een doily en een hoop bloemen en veren gebruikt.
verder nog afgewerkt met de mod molds royal.
tekst op de kaart loving wishes is ook van magnolia weet alleen niet meer welke serie.
verder de kaart afgewerkt met handgestikte stiknaadjes en alle randen beinkt met distress inkt

ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.





graag wil ik met deze kaart meedoen aan de onderstaande challenges 






2 opmerkingen:

Angelique zei

Wat een prachtige kaart.
Heel mooi gemaakt.

Dank je wel voor het mee doen aan de Challenge bij Scr@p Cards Challenge Blog.

Veel liefs Angelique

Scraptastische hobby zei

Hoi Celine,
Je prachtige kaart viel me op en ik heb toen even verder gekeken op je blog, en wat maak je prachtige dingen! Als DT lid van Sr@p-Cards wil ik je bedanken voor deze prachtige inzending, ziet er heel verzorgd uit
Ik ga je blog meteen volgen hoor!
Groetjes van Gerie