INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





donderdag 20 augustus 2015

Botanical flower

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie weer een vrolijke kaart te mogen laten zien.
Ik heb dit keer gekozen voor de Dutch doobadoo flower shape.
Ik vind het zo leuk met deze shape dat je er zoveel leuke kaarten en creaties mee kan maken.
Ik heb dit keer weer gekozen voor het leuke magnolia stempeltje deze heb ik ingekleurd met me faber castell potloden.
Ik ben met deze kaart weer aan de slag gegaan met het mooie Noor design papier bloc botanical ik vind dit zulk mooi papier en heel erg vrolijk.
Natuurlijk mogen ook de Noor stansmallen hierin niet ontbreken.

Ik heb van Noor design de leuke vlinder rand gebruikt, Deze heb ik in stukjes geknipt zodat je ze iets beter kan gebruiken met deze ronde vormen.
Deze heb ik bewerkt met wat disstress ink.
Verder is de banner ook van Noor design en de Gefeliciteerd stempel die er in staat ook.


Verder heb ik de kaart nog afgewerkt met wat bloemen.
Waarbij ik dus ook weer de leuke Dutch doobadoo blaadjes heb gebruikt.
Ook heb ik hier de veertjes gebruikt van Noor design, deze zijn erg leuk om met je cardstock papier 'op te schuren'  zodat je dit leuke effect krijgt.

Hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb met deze leuke producten die ik gebruikt heb.

Lieve groetjes,

Celine 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen: