INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





maandag 21 september 2015

friends are the sunshine of life

Hallo allemaal, Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een leuke creatie te laten zien. Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Dutch doobadoo shape art label mirror. Dit is een leuke shape in de vorm van een label, deze kan je natuurlijk overal voor gebruiken.


Zien jullie hoe leuk deze vormen zijn, ik heb dit keer gekozen voor een tag in wat "Meiden" kleurtjes bij mij is de zomer nog niet helemaal uit me bol en kan nog niet wennen aan de koudere temperaturen dus dan nog maar even een zomers uitziend label.


Ik ben dus lekker aan de slag gegaan met het papier dat vorige maand is uitgekomen van Noor & Zo en die heet Rustic wood. Hier zitten hele mooie zachte pastel kleuren in met een hout achtig motief. Natuurlijk zoals jullie van mij weten zijn de randen weer beïnkt met Distress ink Walnut Stain.


De tekst die ik gebruikt heb op de label komt dus ook uit dit leuke papier, Dit is dus hartstikke leuk om de teksten apart te gebruiken op je kaarten of je atc en zelfs op je pocket letters. 


Hier zien jullie verder op de label dat ik de mooie mask art van Dutch doobadoo met de bloemen heb gebruikt en dat natuurlijk in combinatie met de structuur pasta. Ik heb dit sneller laten drogen door me heattool te gebruiken aangezien ik geen geduld had om het aan de lucht te laten drogen.


Verder zit op de label ook de leuke banner snijmal van Noor en ook die schattige vlindertjes mogen niet ontbreken. Dit heb ik verder nog even bewerkt met me parelpen in de kleur wit.
De label verder nog afgewerkt met wat bloemen deze heb ik erop geplakt met me tacky glue zodat dit allemaal goed blijft zitten.
Verder is de stempel die jullie zien van Magnolia en deze heb ik ingekleurd met me Faber castel potloden. 



En als laatste wil ik jullie de mooie blauwe mal nog even op me creatie laten zien van Noor ik heb deze 1 keer uitgestanst in de kleur grijs en daarna heb ik de stans overgetrokken op mijn witte papier met mijn stempel zodat dit de achtergrond wordt, daarna plak je alles op elkaar en zo komt toch dat grijze raster werkje net even iets mooier uit.


Hoop dat jullie weer veel inspiratie hierdoor op doen en ben natuurlijk reuze benieuwd naar wat jullie van deze leuke spullen maken ! 

Lieve groetjes,

Celine



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande
productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen: